ü Сім'я починається зі слова «МИ», вирішуйте
разом будь-які протиріччя і проблеми.
ü Поважайте один одного, звертайте увагу на
прохання і бажання інших.
ü Не дорікайте, не звинувачуйте і не
принижуйте один одного.
ü Поспішайте зробити добру справу і не
чекайте нагороди.
ü Будьте терпимі, не поспішайте вилити свій
гнів, подумайте спочатку.
ü Вмійте зрозуміти і пробачити один одного.
ü Смійтеся разом, а не над ...
ü Шукайте один в одному гарне, говорите про
достоїнства
ü Навіть якщо впевнені, що винен хтось,
шукайте причину в собі.
ü Робіть першим крок назустріч, якщо виникне
сварка або конфлікт.
ЩО Ж РОБИТИ, ЯКЩО
ПРОБЛЕМИ НЕ РОЗВ’язуЮТЬСЯ?
ü Налаштуватися на те, що вам знадобитися
терпіння і наполегливість.
ü Змиритися з думкою, що кожен має право на
свою думку, кожному потрібно вміти поважати права інших.
ü Використовувати стратегію співпраці тобто
максимального задоволення інтересів обох сторін, це дасть можливість
конструктивно розв'язати конфлікт.
ЧУДОВО, ЯКЩО ВИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ П'ЯТЬ ОСНОВНИХ
ПРАВИЛ ВЗАЄМОВІДНОСИН В СІМ'Ї:
1. Лагідні слова;
2. Час, який проводите разом;
3. Допомога один одному;
4. Подарунки;
5. Дотики.
Як зацікавити дитину?
Малюк дошкільного віку володіє величезними можливостями розвитку і пізнавальними
здібностями. У ньому закладений інстинкт пізнання і дослідження світу.
Допоможіть дитині розвинути і реалізувати свої можливості. Не шкодуйте
витраченого часу. Воно багаторазово окупиться. Ваша дитина переступить поріг
школи з упевненістю, навчання буде для неї не важким обов'язком, а радістю, і у
вас не буде підстав турбуватися з приводу її успішності.
Щоб ваші зусилля були ефективними, скористайтеся наступними порадами:
1.
Не
допускайте, щоб дитина нудьгувала під час занять. Якщо дитина весело вчиться, вона вчиться краще. Інтерес
– найкраща з мотивацій, він робить дітей по-справжньому творчими особистостями
і дає їм можливість відчувати задоволення від інтелектуальних занять.
2.
Повторюйте
вправи. Розвиток розумових здібностей дитини
визначається часом і практикою. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву,
поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант.
3.
Не
проявляйте зайвої тривоги з
приводу недостатніх успіхів і недостатнього просування вперед або навіть
деякого регресу.
4.
Будьте
терплячі, не поспішайте, не
давайте дитині завдання, які перевищують його інтелектуальні можливості.
5.
У
заняттях з дитиною потрібна міра. Не змушуйте малюка робити вправу, якщо він крутиться, втомився,
засмучений; займіться чимось іншим. Постарайтеся визначити межі витривалості
дитини і збільшуйте тривалість занять поступово. Надайте дитині можливість
іноді займатися тією справою, яка їй подобається.
6.
Діти
дошкільного віку погано сприймають суворо регламентовані, повторювані,
монотонні заняття. Тому при проведенні занять краще вибирати ігрову форму.
7.
Розвивайте
в дитині навички спілкування, дух
співробітництва і колективізму; навчіть дитину дружити з іншими дітьми, ділити
з ними успіхи і невдачі: все це їй знадобиться в соціальній атмосфері
загальноосвітньої школи.
8.
Уникайте
несхвальної оцінки,
знаходите слова підтримки, частіше хваліть дитину за її терпіння,
наполегливість і т.д. Ніколи не підкреслюйте її слабкості в порівнянні з іншими
дітьми. Формуйте у неї впевненість у своїх силах.
А найголовніше, намагайтеся не сприймати заняття з дитиною як важку працю,
радійте і отримуйте задоволення від процесу спілкування, ніколи не втрачайте
почуття гумору. Пам'ятайте, що у вас з'явилася прекрасна можливість подружитися
з дитиною. Отже, успіхів вам і – більше віри в себе та можливості своєї дитини!
Комментариев нет:
Отправить комментарий